Priser

Forstå din regning

Du kan døgnet rundt se på vores selvbetjening, hvordan din regning er sammensat. Regningen består af et grundgebyr, prisen for den afhentningsløsning du har valgt samt gebyrer for løsninger, som du eventuelt har tilvalgt.

I dit grundgebyr indgår

  • indsamling af småbatterier
  • storskrald ved husstanden
  • apotekerordninger
  • benyttelse af genbrugspladser
  • administrationsudgifter
  • drift og vedligehold af den nationale regulativdatabase og affaldsdatasystemet

For enfamilieboliger og lejligheder i etageejendomme indgår desuden

  • indsamling af papir, glas og metal.

Har du spørgsmål til din regning, kan du benytte "Skriv til os", som du også kan finde på selvbetjening.

Gå til REFAs selvbetjening.

Udsendelse af regninger

REFA udsender regninger to gange om året.

I Lolland Kommune
For 1. halvår - sendes i marts, til betaling i april.
For 2. halvår - sendes i september, til betaling i oktober.

I Guldborgsund Kommune
For 1. halvår - sendes i februar, til betaling i marts.
For 2. halvår - sendes i august, til betaling i september.

 

Se også

 
Dine kuponer er nu lagt i indkøbskurven Hvis du ønsker at bestille flere kuponer så klik på "Køb mere". Hvis du ønsker at gennemføre bestillingen, så klik på "Gå til bestilling". Køb mere

Gå til bestilling
Vent...