Priser
Forstå din regning
Regningen består af et grundgebyr, prisen for den afhentningsløsning du har valgt samt gebyrer for løsninger, som du eventuelt har tilvalgt.
I dit grundgebyr indgår
- indsamling af små batterier
- storskrald ved husstanden
- apotekerordninger
- benyttelse af genbrugspladser
- administrationsudgifter
- drift og vedligehold af den nationale regulativdatabase og affaldsdatasystemet
For enfamilieboliger og lejligheder i etageejendomme indgår desuden
- indsamling af papir, glas og metal.
Du kan døgnet rundt se på vores selvbetjening, hvordan din regning er sat sammen.
Har du spørgsmål til din regning, kan du benytte "Skriv til os", som du også kan finde på selvbetjening.
Udsendelse af regninger
REFA udsender regninger to gange om året. Opkrævninger fra REFA sendes som Digital post medmindre du er tilmeldt betalingsservice eller har fritagelse for digital post.
I Lolland Kommune
For 1. halvår - sendes i marts, til betaling i april.
For 2. halvår - sendes i september, til betaling i oktober.
I Guldborgsund Kommune
For 1. halvår - sendes i februar, til betaling i marts.
For 2. halvår - sendes i august, til betaling i september.